ثبت سفارش بار

تخفیف ویژه به مناسبت افتتاحیه سایت

اقدامات لازم اسباب کشی

اطلاعات پست

تاریخ انتشار

ساعت انتشار

دیدگاه

محل تبلیغات شما

اقدامات لازم اسباب کشی

امروز در مقاله اقدامات لازم اسباب کشی قصد داریم در مورد اقدامات مهم در اسباب کشی صحبت کنیم. برای اسباب کشی اقداماتی مهمی را لازم است انجام دهید. این اقدامات به شما کمک میکند که در هنگام اسباب کشی با دقت بیشتری و در امنیت بیشتری اسباب کشی کنیم.

در این مجموعه اقدامات لازم می دانیم شما به عنوان مراجعه کننده به باربری اتوبار ملل با احتیاط کامل اسباب کشی را به پایان برسانید.

اقدامات لازم برای اسباب کشی

اسباب کشی همیشه برای افراد استرس و دردسر به همراه داشته و با توجه به افزایش لوازم خانه و شرایط ساختمان های چند طبقه سخت تر هم شده است. شرکت های باربری زیادی به خصوص در شهری به بزرگی تهران ایجاد شده اند که در این مورد کمک بسیاری به افراد متقاضی اسباب کشی می کنند، خدمات باربری تهران در مقایسه با اسباب کشی شخصی بسیار مناسب بوده و باعث صرفه جویی در زمان، هزینه و انرژی افراد می شود. مجموعه های با سابقه باربری تهران خدمات مختلفی از جمله بسته بندی، کارگران حمل بار، جابجایی اثاثیه منزل و شرکت را ارائه می کنند؛ اما مواردی هستند که باعث برتری شرکت های باربری معتبر نسبت به سایر مجموعه ها می شوند که عبارتند از:

• حفظ کیفیت و ایمنی در تمام مراحل اسباب کشی

• تضمین سلامت لوازم

• استفاده از روش ها و تجهیزات روز بسته بندی و باربری

• در اختیار داشتن کارگران حرفه ای و آموزش دیده

• بالا بودن سرعت کار در تمام مراحل

• درخواست هزینه متعارف و بر اساس نرخنامه اتحادیه باربری تهران

• ارائه بارنامه و بیمه نامه

• ارائه مشاوره قبل از اسباب کشی

بیشتر افراد پیش از اقدام به اسباب کشی استرس و نگرانی هایی در این زمینه دارند و سوالات زیادی برایشان پیش خواهد آمد که باعث سردرگمی آنها می شود. یکی از مهمترین وظایف یک شرکت باربری معتبر ارائه خدمات مشاوره پیش از اسباب کشی به متقاضیان باربری می باشد که راهنمایی هایی در خصوص تمام مراحل باربری را شامل می شود. در طی این مشاوره می توانید از خدمات مختلف، هزینه های باربری، شرایط و امکانات مجموعه انتخابی مطلع شوید و یک اسباب کشی راحت و منظم را تجربه کنید. امکان مشاوره قبل از شروع اسباب کشی مزایای بسیاری برای افراد دارد که مهمترین آن مقایسه و انتخاب بهترین شرکت باربری در شهر مورد نظرتان می باشد؛ سایر مزایای مشاوره قبل از اسباب کشی عبارتند از:

1- دریافت اطلاعات به روز و جامع

2- دریافت راه حل های آنی و کاربردی

3- افزایش سرعت تصمیم گیری

4- آمادگی برای اسباب کشی

در مجموعه اتوبار ملل خدمت مشاوره قبل از اسباب کشی به صورت رایگان انجام می شود و تکنسین این مجموعه در خصوص هر سوالی که برایتان پیش آمده باشد شما را راهنمایی می کنند. کارشناسان مشاوره باربری اتوبارملل در خصوص تمام مراحل اسباب کشی آموزش دیده اند و با تجربه زیاد خود در زمینه اسباب کشی منزل و شرکت می توانند شما را در انتخاب بهترین زمان اسباب کشی، مراحل بسته بندی، تعداد کارگران مورد نیاز، خودروی مناسب حجم اثاثیه شما و نیاز به حمل بار به شهرستان یا خارج از کشور به درستی راهنمایی کنند.

مشاوره بسته بندی

بسته بندی بخش مهمی از اسباب کشی را تشکیل می دهد و در صورتی که به درستی انجام نشود علاوه بر اتلاف وقت می تواند ضررهای مالی فراوانی نیز به همراه داشته باشد. برای انجام یک اسباب کشی آسان دو راه پیش رو دارید، اول اینکه تمام مراحل اسباب کشی از جمله بسته بندی را به یک شرکت معتبر باربری بسپارید و دوم اینکه بسته بندی لوازم را به صورت شخصی انجام دهید.

در مورد اول هیچ جای نگرانی برایتان وجود ندارد و نیاز به صرف انرژی نیست؛ تنها با یک تماس و هماهنگی با شرکت اتوبار تمام کارها به سرعت توسط کارگران ماهر و باتجربه انجام می شود. اما در صورتی که خودتان تمایل به انجام بسته بندی داشته باشید باید نحوه انجام صحیح آن را بلد بوده و تجهیزات این کار را در اختیار داشته باشید. خدمت مشاوره بسته بندی قبل از اسباب کشی شامل راهنمایی در خصوص روش صحیح بسته بندی و ارائه تجهیزات بسته بندی مانند کارتن های مخصوص اسباب کشی، استرچ رپ و … نیز می شود.

تهیه کارتن برای بسته بندی لوازم منزل در جلوگیری از آسیب رسیدن به لوازم شما مخصوصا لوازم شکستنی و با ارزش تاثیر مستقیم دارد، بنابراین تهیه کارتن های نو برای هر گروه از اثاثیه و کارتن های مخصوص بسته بندی با تحمل وزن بالا می تواند کمک بزرگی باشد. همچنین نوع بسته بندی نیز به اندازه سایر مراحل اهمیت دارد چرا که اگر کارتن ها به درستی چسب زده نشوند ممکن است در حین حمل بار باز شده و علاوه بر گم شدن یا شکستن آنها باعث اتلاف وقت نیز شوند.

قرار دادن فوم، نایلون یا روزنامه در بین وسیله ها نیز باعث عدم آسیب به آنها می شود و همچنین زمان قرارگیری روی هم در ماشین حمل بار نیز از فشار وارد بر لوازم می کاهد و سلامت آنها را تضمین می کند.

پیشنهاد می‌شود مطالب مرتبط دیگری را هم بخوانید‌:

تجهیزات بسته‌بندی اثاثیه

جابه جایی و بسته بندی یخچال

شوینده های طبیعی

تمیزکاری قبل اسباب کشی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله را اشتراک گذاری کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
Print