ثبت سفارش بار

تخفیف ویژه به مناسبت افتتاحیه سایت

بسته بندی و حمل آینه در اسباب کشی

اطلاعات پست

تاریخ انتشار

ساعت انتشار

دیدگاه

محل تبلیغات شما

بسته بندی و حمل آینه در اسباب کشی

بسته بندی و حمل آینه در اسباب کشی

سلام خدمت دوستان و افرادی که این روزها قصد اسباب کشی دارند. امروز در باربری تهران با موضوع بسته بندی و حمل آینه در اسباب کشی همراه شما هستیم. این مقاله را انتها مطالعه کنید. مطمئنا برای شما مفید هستند.اگر در این زمینه سوالی داشتید و نیاز به راهنمایی داشتید از باربری اتوبار ملل کمک بگیرید.

 در هنگام اسباب کشی و حمل اسباب و اثاثیه احتمال آسیب به وسایلی که در حال حمل و انتقال آن ها هستیم بسیار زیاد می باشد. ریسک این اتفاق در صورت عدم استفاده از خدمات اسباب کشی شرکت باربری و انجام امور به وسیله خود افراد در کنار خطرات جسمی نیز بیشتر هم می شود. به همین دلیل امروزه شرکت های باربری شمال تهران آماده انجام کلیه امور باربری شما در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین میزان کیفیت می باشند.

با اینکه بروز حادثه در صورت تمامی تمهیدات لازم جهت انجام اصولی فرآیند باربری امری انکار ناپذیر می باشد اما رعایت برخی اصول ریسک این اتفاقات را به پایین ترین حد ممکن خواهد رساند. بنابراین استفاده از خدمات باربری تهران بهترین راه برای پایین آوردن خطرات جانی و مالی در هنگام اسباب کشی است. دسته ای از وسایل منزل یا ادارات هستند که احتمال آسیب دیدگی آن ها به دلیل ظرافت و حساس بودنشان بسیار بیشتر از سایر لوازم می باشد. آینه ها و مواردی همچون قاب عکس که دارای شیشه می باشند از این دست وسایل هستند که در صورت هرگونه سهل انگاری احتمال آسیب و شکستن آن ها وجود دارد. حال تصور کنید موارد اشاره شده از قیمت بالایی برخوردار باشند. بنابراین در هنگام اسباب کشی جهت حمل چنین وسایلی نیاز به دقت و انجام نکات مهمی می باشد تا آن ها را به سلامت به مقصد مورد نشر برسانیم.

انجام دسته بندی وسایل و بسته بندی مشخص هر کدام از آن ها سبب سهولت در مراحل حمل بار و همچنین بالا رفتن سرعت انجام این کار می شود. علاوه بر این تشخیص وسایل حساس و شکننده در هنگام جابجایی سبب پایین آمدن احتمال آسیب رسیدن به ان می شود. بنابراین پیش از حمل چنین اقلامی می بایست بسته بندی خاصی برای آن ها انجام گیرد.خدمات بسته بندی چنین وسایلی در اتوبار تهران بدین شکل است که ابتدا آینه ، قاب عکس و چنین وسایلی با استفاده از کاغذ و پلاستیک های حباب دار به صورت کامل بسته بندی و پیچیده می شوند و جهت عدم باز شدن آن ها از چسب و یا استرچ رپ استفاده می گردد.

در صورت عدم وجود کاغذ های بسته بندی می توان از ملافه های ضخیم جهت پیچیدن آن دور تا دور این وسایل استفاده کرد و برای عدم باز شدن ملافه می توان به کمک یک طناب پارچه را دور وسیله محکم کرد.به منظور عدم هرگونه آسیب و مراقبت بیشتر در هنگام حمل بار می توان نوشته ای را بر روی آن قرار داد تا افرادی که قصد حمل آن را دارند متوجه شکننده بودن آن شوند و با احتیاط بیشتری اقدام به حمل آن نمایند.

همچنین در صورت وجود تعداد زیادی از چنین وسایلی می توان آن ها را درون جعبه ای هم اندازه وسیله مورد نظر قرار داد. پیش از انجام این کار می توان کف جعبه را با استفاده از کاغذ یا روزنامه پر نمود تا احتمال آسیب و ضربه به جعبه کمتر شود.پس از قرارگیری در جعبه می بایست جعبه را بست و درب آن را با استفاده از چسب ضخیم محکم نمود. در انتها بر روی جعبه می توان به شکستنی بودن وسایل داخل آن اشاره کرد.

نکات مهم در هنگام بسته بندی و جابجایی آینه و قاب عکس به منظور ایجاد محافظت حداکثری برای حمل آینه های بزرگ می توان از نوارهای ضخیم بسته بندی استفاده نمود. این نوارها پس از بسته بندی کاملی که در بالا به آن اشاره شد به شکل ضربدری بر روی آینه یا قاب عکس زده می شود تا احتمال آسیب در صورت ضربه به این وسایل به حداقل برسد.

این نوارها علاوه بر محافظت بیشتر ، در صورت شکستگی و آسیب به وسیله باعث عدم پخش شدن شیشه های خرد شده و بروز حادثه های جانی می شود.البته باید به این موضوع توجه کرد که این نوارها حتما می بایست به صورت ضربدری بر روی شیشه چسبیده شوند. انجام این کار در دوران جنگ تحمیلی در کشور بر روی شیش های منازل جهت عدم پخش شدن خرده شیشه ها در صورت شکستن آن ها انجام می گرفت.

چسباندن این چسب ها بدین علت بر روی بسته بندی کاغذی و پلاستیک حبابدار صورت می گیرد که پس از باز کردن بسته بندی ، کندن آن راحت تر و بدون نیاز به تمیز کاری شیشه در صورت زدن چسب به صورت مستقیم بر روی شیشه یا آینه باشد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله را اشتراک گذاری کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
Print