ثبت سفارش بار

تخفیف ویژه به مناسبت افتتاحیه سایت

حمل و نقل جاده ای

اطلاعات پست

تاریخ انتشار

ساعت انتشار

دیدگاه

حمل و نقل جاده ای

محل تبلیغات شما

حمل و نقل جاده ای

حمل و نقل جاده ای

سلام امروز در باربری اتوبار ملل قصد داریم در مورد موضوع حمل و نقل جاده ای  با هم صحبت کنیم.

حمل و نقل جاده ای از همان گذشته جز امن ترین نوع باربری بوده است. ما در شرکت باربری اتوبارملل این اطمینان را به شما میدهیم که تمام اسباب و اثاثیه شما در امنیت کامل جابه جا خواهدشد.

همان طور که میدانید، قدیمی ترین روش حمل وسایل به صورت زمینی و از طریق جاده ها باشد.

از قدیم تا به امروز انسان ها به وسیله این روش جابجایی های خود را انجام می دادند.

حمل و نقل جاده ای
حمل و نقل جاده ای

تفاوت باربری در قدیم  و امروز:

در گذشته در نبود وسایل حمل و نقلی چون کامیون ها و ماشین های سنگین ، از حیواناتی همچون اسب ، قاطر و… برای انجام این جابجایی استفاده می شد که با گذشت زمان چرخ دستی هایی جهت انجام این کار ابداع شد.بنابراین رایج ترین شیوه حمل و نقل ، حمل و نقل جاده ای می باشد.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از ماشین های باربری مرسوم ترین وسیله ای است که جهت حمل اسباب و اثاثیه از آن ها استفاده می شود.

در شرکت های باربری تهران مثل شرکت بابری اتوبارملل انواع وسایل نقلیه مخصوص باربری از جمله کامیون ، خاور ، تریلی و… برای جابجایی اسباب و اثاثیه قابل استفاده است.

با استفاده از این وسایل می توان به راحتی اقدام به حمل بار به شهرستان نمود.

پیشرفت هایی که در ساخت مسیر و راه ها ااین موقعیت را ایجاب کرده است که در کنار بهره گیری از انواع وسیله نقلیه باربری جاده ای پیشرفت داشته باشیم.

بنابراین افراد با خیالی آسوده می توانند با استفاده از خدمات باربری تهران اقدام به اسباب کشی و حمل وسایل خود به سایر شهر ها نمایند.

مزیت های حمل و نقل جاده ای :

 بهترین روش برای حمل بار در مسیر های کوتاه و بلند بدون درگیری های موجود در سایر روش ها.

 انتخاب مسیر های مختلف جهت سهولت در انجام باربری و کم شدن زمان حمل و نقل.

انتقال اسباب و اثاثیه به بسیاری از نقاط حتی نقاطی که دسترسی به آن ها سخت می باشد.

 قیمت مقرون به صرفه نسبت به سایر روش های حمل و نقل.

روزه شرکت های باربری تهران با استفاده از این شیوه حمل و نقل قادر به ارائه خدمات قابل انعطاف از نظر زمان و مسیر می باشند که این ویژگی می تواند روش حمل و نقل جاده ای را متمایز از سایر روش ها نماید. اطمینان از سلامت اسباب و اثاثیه در حین حمل و نقل از دیگر ویژگی های این روش در صورت انتخاب شرکت باربری مناسب می باشد.همچنین بر اساس میزان بار می توان اقدام به انتخاب ماشین حمل بار مناسب و مطابق با حجم و تعداد اسباب و اثاثیه نمود که این امر سبب باز بودن دست مشتری برای انجام این کار می شود.

امروزه شرکت های باربری تهران از جمله باربری اتوبارملل با در اختیار داشتن انواع وسایل حمل و نقل جاده ای قادر به حمل بار مشتریان بدون کوچکترین آسیب می باشند.

حمل و نقل جاده ای
حمل و نقل جاده ای

قیمت حمل و نقل جاده ای

هزینه حمل بار به شهرستان با استفاده از این روش بر اساس عوامل مختلفی محاسبه می شود.

بنابراین این روش دارای قیمت ثابتی نبوده و به عوامل زیر بستگی دارد:

1.مسافت مورد نظر جهت حمل بار

اصلی ترین نکته در برآورد هزینه حمل بار به شهرستان به وسیله حمل و نقل جاده ای ، مسافتی باشد که در این روش می بایست طی گردد.

هزینه مبدا تا مقصد های مختلف در باربری تهران از قبل تعیین شده است و بر اساس آن تخمین زده می شود.

برای مسافت های طولانی امکان بالا رفتن هزینه حمل بار وجود دارد.

2.وسیله حمل و نقل

قطعا هزینه باربری اسباب و اثاثیه به وسیله کامیون یا خاور با تریلی و سایر وسایل حمل و نقل متفاوت می باشد. بنابراین بسته به میزان بار و انتخاب ماشین حمل بار متناسب با آن ، هزینه باربری متغیر می باشد.

3.نوع بار و وسایلی که قصد جابجایی آن را دارید

نوع وسیله ای که قصد جابجایی آن را دارید می تواند در قیمت باربری تهران به سایر شهر ها تاثیر داشته باشد. در صورتی که نیاز به بسته بندی اسباب و اثاثیه جهت اطمینان از عدم آسیب به آن ها را داشته باشید ، می توانید با پرداخت هزینه ای جداگانه به باربری تهران ، اقدام به بسته بندی اثاثیه خود نمایید که انجام این کار سبب افزایش هزینه حمل و نقل جاده می شود.

4. بیمه نامه باربری

یکی از بهترین خدماتی که باربری تهران به مشتریان خود ارائه می دهد ، بیمه کردن وسایل در هنگام جابجایی می باشد تا خیال مشتری از سلامت اسباب و اثاثیه راحت و در صورت هرگونه خسارت یا آسیب به اسباب و اثاثیه توسط اتوبار در هنگام جابجایی ، شرکت باربری موظف با پرداخت خسارت خواهد بود. در صورتی که مشتری از بیمه باربری برای انجام این کار استفاده نماید. هزینه حمل و نقل جاده ای افزایش خواهد یافت.

پس در باربری اتوبارملل با خیال راحت از هر نقطه ای از کشور خواستید جابه جایی را انجام دهید.

امیدوارم مقاله حمل و نقل جاده ای برای شما مفید باشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله را اشتراک گذاری کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
Print